یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مصطفی پور محمدی

حوزه/ ملت ایران در 36 سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی را ذلت کشانده و قدرت و دوران خوش عربده کشی ها و سرمستی های این رژیم منحوس و جعلی روند نزولی و افول پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهاني قدس، در میدان تاریخی امام خمینی(ره) اصفهان، اظهار کرد: ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن و درک ایام و لیالی متبرکه و نورانی شب های قدر با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در بیش از 770 شـــهر و شــهرســتان سراسر کشور، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن سرداده اند.

وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه ۵۴  سوره مائده می فرماید"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَهَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ/ ای کسانی که ایمان آورده اید! هر کس از شما ، از آیین خود بازگردد ، ( به خدا زیانی نمی رساند خداوند جمعیّتی را می آورد که آنها را دوست دارد و آنان ( نیز ) او را دوست دارند ، در برابر مؤمنان متواضع ، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند آنها در راه خدا جهاد می کنند ، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این ، فضل خداست که به هر کس بخواهد ( و شایسته ببیند ) می دهد و ( فضل ) خدا وسیع ، و خداوند داناست". ملت بزرگ ایران نشان داد که محبوب خداوند تبارک و تعالی است.

وزیر دادگستری افزود: روز قدس امسال با سال های دیگر متفاوت است، چرا که در روز قدر واقع شده که در روایات ما آمده است که روز قدر در فضیلت داشتن همانند شب قدر است.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال از جهات دیگر نیز برای ملت ایران ارزشمند است؛ گفت: حضور و مشارکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از تیم هسته ای برای نمایندگان و دیپلمات های ایران اسلامی قوت قلب بوده و قدرت چانه زنی آنها در برابر قدرت های جهانی را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، به مردم مبارز فلسطین امید و دلگرمی می دهد تا همچنان در برابر صهیونیست ها پایداری کنند.

وی، صهیونیست ها را قومی وحشی، جنایت کار، فتنه انگیز، دنیا پرست و نژاد پرست خواند و اضافه کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که بسیاری از کشورهای بزرگ اسلامی به جای دفاع از آرمان‌های اسلامی و صرف هزینه‌ ها در راه تحقق اهداف الهی، در حال حمایت از حکومت غاصب و کودک ‌کش اسرائیل است.

وزیر دادگستری ضمن ابراز تأسف از جنایات وحشیانه آل سعود در یمن، افزود: کشتار برادران مسلمان در یمن در واقع در راستای حمایت آل سعود از جنایات وحشیانه یهودیان صهیونیسم است.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان اسلام در منطقه، در تمامی کشورهای همسایه ایران اسلامی جنگ راه انداخته‌ اند تا به نوعی بر ایران مسلط شده و به خیال خود موجبات تضعیف ایران را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی به رواج ایران هراسی در منطقه از سوی دشمنان اسلامی و انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز ما شاهد هستیم که ابرقدرت‌های جهان ساعت‌ها بر سر میز مذاکرات برای راضی کردن ایران می‌نشینند و انشاالله به زودی اقتدار ما در این مذاکرات عیان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اینک قتل و عام ونسل کشی تمام عیار مردم بی دفاع و آواره یمن و جنایات وحشیانۀ جریانات تکفیری و الحادی داعش و تندروهای تروریست تحت حمایت صهیونیسم بین الملل و نظام امپریالیسم و سلطه و استکبار جهانی به مساله ای غم انگیز و مهم در جهان امروز تبدیل شده است.

وزیر دادگستری ادامه داد: حقایق و واقعیات تلخ، غم انگیز و رقت بار امروز فلسطین اشغالی که ناشی از حملات وحشیانه و دیوانه وار رژیم منحوس، جلاد و جعلی صهیونیستی علیه آوارگان بی پناه سرزمین های اشغالی و مردم بی گناه ، مقاوم و مظلوم این سرزمین و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع از هوا ، زمین و دریا است

وی در ادامه افزود: این جنایات در سایۀ سکوت سرد و مرگبار مجامع بین المللی و با حمایت های گستردۀ و همه جانبه شورای امنیت سازمان ملل متحد و با دلارهای کثیف نفتی برخی از دول خود فروختۀ عربی و ارتجاع عرب منطقه به ویژه رژیم دیکتاتور و آدمکش آل سعود، نشان از ترس ، درماندگی و استیصال نظام ظالمانه و ظالم پرور استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و به پایان رسیدن دوران خوش عربده کشی ها و سرمستی های رژیم خون آشام و کودک کش صهیونیست است.

وزیر دادگستری با بیان این که رژیم صهیونیستی حق دارد از دست ملت ایران عصبانی باشد و بیشترین دشمنی را با ایران داشته باشد، عنوان کرد: ملت ایران در 36 سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی را ذلت کشانده و قدرت و دوران خوش عربده کشی ها و سرمستی های این رژیم منحوس و جعلی روند نزولی و افول پیدا کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha