چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ضیافت ملکوت

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری از برگزاری دوره تربیت اخلاقی «ضیافت ملکوت» با حضور طلابی از سراسر کشور در شهرکرد خبرداد.

حجت الاسلام علی اکبر آقا بابایی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های تابستانی حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری اظهارداشت: این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و  دارای آب و هوای خنک برای برگزاری دوره های تابستانی بسیار مناسب است لذا هر ساله با فرا رسیدن ایام تابستان برنامه های متعددی در سطح کشوری و استانی در این استان برگزار می گردد.

وی با اشاره به برنامه های امسال افزود، افزود: یکی از برنامه هایی که به صورت کشوری در تابستان سال جاری برگزار می گردد، دوره تربیت اخلاقی«ضیافت ملکوت» است که با حضور طلابی از سراسر کشور برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری، با بیان اینکه این طرح به منظور ارتقای سطح تربیت اخلاقی طلاب پایه های 2 تا 6 و به صورت کلاسی و کارگاهی در تابستان برگزار می شود، گفت: این دوره تربیتی، اعتقادی، اخلاقی و معرفتی در مقطع مقدماتی برگزار می شود که شرکت کنندگان در بخش مقدماتی با مباحثی اخلاقی چون آداب استاد و شاگردی، تربیت نفس، آداب در رفتار، گفتار و معاشرت آشنا می شوند.

وی، با بیان اینکه این طرح از دهم تیرماه سال جاری آغاز و به مدت یک ماه در هر شهرکرد ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این  طرح در قالب دو  دوره 15 روزه در  برنامه ریزی شده که دوره اول ان هم اکنون با حضور 60 طلبه در حال برگزاری و دوره دوم هم بعد از ما مبارک رمضان با حضور بیش از 100 طلبه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آقابابایی، تصریح کرد: برای افراد شرکت کننده در این طرح برنامه های جانبی چون دیدار با علما استان و  برنامه های تربیتی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در نوبت اول دوره تربیت اخلاقی«ضیافت ملکوت» ، بیش از 10 نفر از طلاب استان چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha