سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
بانوان

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد گفت: تابستان امسال ۵۰ نفر از فارغ التحصیلان این مدرسه رسما بعنوان مبلغ فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده اند.

خانم فتح اللهی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اعلام این که مصاحبه عملی از پذیرفته شدگان در آزمون کتبی این مدرسه از شنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد گفت:افراد پس از قبولی در مصاحبه عملی و گذراندن دوره های اختبار و تثبیت و همچنین تحقیقات میدانی مهر ماه امسال تحصیل خود را در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال اولین گروه از طلاب این مدرسه فارغ التحصیل می شوند افزود:تابستان امسال ۵۰نفر از فارغ التحصیلان این مدرسه رسما بعنوان مبلغ فعالیت تبلیغی خود را گسترش می دهند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با اشاره به اینکه امسال با موافقت جامعه الزهرای قم طلاب غیر حضوری این مدرسه در شهرستان خرم اباد امتحانات پایان دوره خود را می گذرانند اظهار داشت:۱۱مرداد ماه امسال امتحانات این طلاب در مدرسه علمیه معصومیه س خرم اباد برگزار می شود.

فتح اللهی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۶۰ طلبه خواهر در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم اباد به امر تحصیل مشغول اند خاطر نشان کرد:امسال پیش بینی می شود با پذیرش سال جدید نیز به شمار بانوان طلبه این مدرسه افزوده شود.

وی در پایان از حضور ۱۷مدرس پاره وقت در این مدرسه خبر داد و گفت:مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در تابستان جاری به روی طلاب باز است و بانوان طلبه می توانند از مشاوره های مدرسان برای تکمیل و اتمام پایان نامه های خود استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha