سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
جمعیت الافتاء والسنة

حوزه/ اهالی فلوجه و الانبار شهر خود را از داعش نجات دهید و به عشایر مبارز الانبار و بسیج مردمی بپیوندید و شهر خود را از دست این تروریست های داعش نجات دهید که این گروه ها همچون مرضی پلید به جان پیکر اسلام افتاده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، مجلس اهل سنت و افتاء برای جهاد با تروریست های داعش فتوا داد و گفت: هرکس از اهالی الانبار که در میان صفوف بسیج مردمی و نیروهای امنیتی و عشایر در جنگ با داعش کشته شود شهید است.

محمد الهیتی معون دبیرکل مجلس الافتاء والسنة در این باره گفت: فتوای جهاد این جمعیت بدین شرح می باشد: ای اهالی فلوجه و الانبار شهر خود را از داعش نجات دهید و به عشایر مبارز الانبار و بسیج مردمی بپیوندید و شهر خود را از دست این تروریست های داعش نجات دهید که این گروه ها همچون مرضی پلید به جان پیکر اسلام افتاده اند.

در این فتوا همچنین آمده: مقام شهادت که انسان های بلند مرتبه و لایق به آن دست می یابند جایزه شما در مقابل سختی هایی است که تحمل می کنید.

الهیتی افزود: مرحله و شرایط کنونی بر ما لازم می کند که اتحاد و همبستگی داشته باشیم و اختلافات مذهبی و منطقه ای را کنار بگذاریم چرا که فلوجه باید از دست داعش آزاد شود.

عید عماش سخنگوی استاندار الانبار نیز گفت: عملیات نظامی در الانبار پیشرفت خوبی داشته و عملیات همچنان با قدرت تمام و با همکاری اهالی منطقه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha