شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: یکی از مهمترین تلاش های دشمن تغییر محاسبات ذهنی جبهه حق است تا ما را در تحلیل واقعیات دچار اشتباه کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه،ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در اهواز،  روحانیت را از مهمترین عوامل تعالی بخش و هدایت گر جامعه دانست و بیان داشت: بزرگترین افتخار روحانیت، سنگر نشینی اسلام ناب، حفظ دین هدایت بخش و همچنین معرفی آن به بشریت است.

وی، سه عامل را به عنوان فلسفه وجودی روحانیت نام برد و گفت: فلسفه وجودی روحانیت و هدف بزرگی که برای خود احساس می کرده و همواره باید به آن توجه داشته باشد عبارت است از از«تبلیغ»، «معرفی و شناساندن حقیقت دین به مردم»، «دفاع از دین در برابر تهاجم بدخواهان»، «عملیاتی کردن دین» و «ایجاد ارتقای فرهنگ دینی در جامعه» است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، یکی از مهمترین الزامات سنگرنشینی دفاع از اسلام ناب را بصیرت در عرصه شناخت واقعیت دانست و ابراز داشت:توجه به واقعیت های خارجی و معاینه جامع و دقیق از مخاطبین و جامعه از مهمترین وظایفی است که باید مورد توجه روحانیون  قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، غفلت از شرایط و ملزومات جامعه را خطر مهمی در پیش روی افراد عنوان کرد و گفت: غفلت از واقعیت ها، به ایجاد نسخه های غلط در اداره جامعه منجر می شود از این رو باید مراقب باشیم دشمن برای ما واقعیت سازی نکند.

وی افزود: یکی از مهمترین تلاش های دشمن تغییر محاسبات ذهنی جبهه حق است تا ما را در تحلیل واقعیات دچار اشتباه کنند؛ باید نکات مثبت و منفی جامعه را با هم دید، توجه به واقعیات جامعه هیچ منافاتی با آرمان گرایی و تفکر انقلابی ندارد و ما را را در طراحی برنامه جهت رسیدن به نقطه مطلوب کمک می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، خاطر نشان کرد: تقابل این دو جبهه تمام می شود، تقابل جبهه حق با باطل هرگز تمام شدنی نیست؛ روزی در قالب تهاجم سخت دفاع مقدس را رقم می زند و روز دیگر چهره جدیدی از خود به نمایش می گذارد.

وی، گفتمان جبهه حق را مبتنی بر مقاومت  دانست و خاطر نشان کرد: جبهه انقلاب، دشمن را روز به روز به عقب می راند و پایگاه اجتماعی اش را در میان جوامع تخریب می کند، بدین سبب ناکامی های مکرر دشمن در عرصه تقابل با جبهه انقلاب سبب اقدامات افسار گسیخته اش در منطقه شده که چیزی جز انزوای خویش را در پی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha