یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: استقامت و پایداری توام با بصیرت بسیج ، دشمن را کلافه و نالان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج ابراز داشت: دلاورمردی های بسیجیان چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم باعث کلافگی و ضعف دشمن شده است و این ها همه البته در سایه عنایات الهی و توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و در وهله بعد ولایت مداری بسیجیان حاصل شده است.

وی با اشاره به رسالت بسیج در حراست از نظام اسلامی و احیای ارزش های دینی گفت: شجره طیبه بسیج با تکیه بر بصیرت دینی و تحت هدایت های روحانیت انقلابی نشان داده که می تواند نه فقط در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز منشا اثر و الهام بخش برای جبهه مقاومت اسلامی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که امروز می بینیم تفکر و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده و به خصوص درکشورهایی چون عراق، سوریه ، لبنان و یمن نتایج آن به بار نشسته است.

وی همچنین به راه انداختن جنگ نیابتی را یکی از حربه‌های جدی دشمنان اسلام برای درگیرکردن مسلمانان در منطقه عنوان کرد و افزود: نظام سلطه به جای اینکه خودش وارد میدان شود، کارگردانی می‌کند و از طریق تروریست های تکفیری و وهابی به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود است و بزرگترین مانع در این راستا را بسیج و فرهنگ و اندیشه بسیجی در بین مسلمین می داند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha