شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا معتقد است که باید جان و روح انقلاب گرفته شود، بر همین اساس درصدد بریدن رگ های حیاتی انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در همایش ائمه جمعه و جماعات که به همت بسیج طلاب اصفهان به مناسبت ایام محرم برگزار شد، به تبیین مهمترین راهبردها و حربه های جبهه استکبار علیه اسلام پرداخت.

وی با بیان این که امت اسلامی باید مراقب باشند که جبهه استکبار با واقعیت سازی و جایگزینی واقعیت های منحرف و ساختگی به جای حقیقت های اسلامی، به ارزش های ضربه نزند، گفت: نگاه ما آرمانی و بلند است و واقعیت بینی مخالفتی با آرمان گرایی ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن با تاکید بر ضرورت شتاب بخشی به تحول در حوزه، تصریح کرد: حوزه ها باید براساس نیاز مخاطب و نه براساس خواسته مخاطب، عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: امروز روحانیون و مبلغین باید براساس شرایط روز، راهکارها و  رویکردهای مختلفی برگرفته از سیره معصومین(ع) داشته باشند.

وی با تاکید بر این که مشکل اصلی استکبار با انقلاب اسلامی بحث گفتمان ولایت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان است، ابراز داشت: امروز روحیه استکبار ستیزی جهانی شده و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در معادلات جهانی غیر قابل انکار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که وظیفه مبلغین و تکلیف شرعی روحانیون، دفاع از دین خدا و گفتمان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: باید در این راه به ترویج دین همراه با روحیه استکبار ستیزی بپردازیم.

وی در ادامه به نتایج و جمع بندی های جبهه استکبار علیه اسلام اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا معتقد است که باید جان و روح انقلاب گرفته شود، بر همین اساس درصدد بریدن رگ های حیاتی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: استکبار رگ های حیاتی انقلاب را شناسایی و امکانات خود را برای زدن آنها به کار بسته است؛ نخستین رگ، "اسلامیت انقلاب" است که برای زدن آن نسخه های متفاوتی چون اسلام هراسی، جنگ های نیابتی و اسلام جایگزین را در جهان، منطقه و داخل کشور پیچیده است.

وی با توضیح این که جاگزینی اسلام سکولار به جای اسلام ناب همچنین ترویج اسلام مذهبی بدون روحیه انقلابی از حربه های دشمن است، تصریح کرد: دشمن در صدد استحاله اسلام ناب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: نفوذ در مکتب، خطر بزرگی است که با وارد کردن مطالب غیر حقیقی و منحرف از سوی دشمن انجام می گیرد.

وی، "اتصال امت با ولایت" را یکی دیگر از رگ های انقلاب برشمرد که جبهه استکبار در صدد بریدن آن است، افزود: امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به امام شکست ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان، "گفتمان انقلاب اسلامی"، "تولی همراه با تبری"، "ارزش های اسلامی و معنوی" جریان نفاق در حال زدن این رگ های حیاتی است و روحانیون باید مراقب خطر بزرگ باشد.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha