یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت واقعه هشتم شوال خواستار وحدت جهان اسلام در برابر فرقه ضاله وهابیت شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بخشی از این بیانیه آمده است: هشتم شوال یادآور خاطره غم باری است که بیش از هشتاد سال قلوب مسلمین پیرو و دوستدار اهل‌بیت پیامبر(ع) را جریحه دار کرده است. واقعه جانگداز تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع(ع) که به پشتوانه استکبار جهانی توسط فرقه ساختگی و گمراه وهابیت انجام شد، خسارت جبران ناپذیری بر پیکره تاریخ دین مبین اسلام وارد کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ، ضمن محکوم کردن تخریب توهین‌آمیز تمام آثار اسلامی حرمین شریفین مخصوصا قبور ائمه بقیع(ع) و نیز عتبات مقدسه در سراسر جهان به دست فرقه ضاله وهابیت، این واقعه جانسوز را به ساحت قدسی حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم مسلمان و شیعیان جهان تسلیت می گوید.

مرکز مدیریت حوزه در بخش دیگری از بیانیه به سران این فرقه گمراه هشدار داده است: از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دست برداشته و به برادر کشی و ایجاد فساد وتخریب اعتاب مقدسه واماکن مذهبی خاتمه بدهند، چرا که مسلمانان جهان با الهام از ندای وحدت بخش قرآن و با اتحاد و استقامت، روز به روز به نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام که متأسفانه توسط عده‌ای وابسته، علیه کیان اسلام و اهل‌بیت پیامبر(ع) در حال پیاده شدن است پی برده و اختلاف افکنان و توطئه گران را به خاک مذلت خواهند نشاند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha