یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نشست "شهدای احد و شهدای بسیج مردمی"

حوزه/ این جشنواره موجب ارتباط میان شهدای احد و شهدای بسیج مردمی است که به ندای دین ومذهب لبیک گفتند و از اسلام و ناموس و مقدسات دفاع کردند و به فتوای آیت الله العظمی سیستانی جامه عمل پوشاندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی در سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا عموی گرامی پیامبر(ص)، نشستی فرهنگی با عنوان "شهدای احد و بسیج، هدف واحد" برگزار کرد.

این نشست با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد و پس از آن پیام تولیت آستان مقدس حسینی توسط شیخ عامر المعموری قرائت شد و پس از آن شعرای عراقی اشعار خود را قرائت کردند.

پس از این نشست شیخ عامر المعموری گفت: ما به عنوان دوستداران اهل بیت علیهم السلام وظیفه داریم زندگی شخصیت های بزرگی همچون جناب حمزه را مطالعه کنیم تا بتوانیم در زندگی خود به ایشان اقتدا کنیم.

در این مراسم سلمان حسین الشمری مدیر مزار امام زاده حمزه عراق نیز گفت: از مسئولان آستان مقدس حسینی به خاطر برپایی این نشست تشکر می کنیم؛ چرا که این جشنواره موجب ارتباط میان شهدای احد و شهدای بسیج مردمی است که به ندای دین ومذهب لبیک گفتند و از اسلام و ناموس و مقدسات دفاع کردند و به فتوای آیت الله العظمی سیستانی جامه عمل پوشاندند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha