سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 355691
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
سفیران هدایت

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از راه اندازی مدرسه سفیران هدایت امام صادق(ع) در شهر مرزی "شوط" خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، از آغاز بکار علمیه شهرستان "شوط" خبرداد و اظهارداشت: حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق(ع) این شهرستان با حضور مسئولین حوزوی افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به منطقه جغرافیایی و مرزی بودن این شهرستان با کشور ترکیه، نیاز به وجود مبلغ در شهرستان شوط و احداث حوزه علمیه بیش از پیش احساس  می شد.

 معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از دوم شهریور ماه سال‌جاری، تعداد 20 طلبه جذب مدرسه سفیران هدایت  شهر "شوط" خواهند شد.

حجت الاسلام عبدی فام خاطرنشان کرد: مدرسه سفیران شهر "شوط" در زمینی به مساحت 5 هزار متر، با حمایت های با حمایت های نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و خیرین و کمک های مردمی در حال ساخت است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و زمینه های توسعه و گسترش حوزه علمیه در راستای اعزام مبلغ به خارج از کشور را فراهم خواهد ساخت. در حال حاضر نیز با کمک آموزش وپرورش، یک فضای آموزشی در اختیار این مدرسه قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha