یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام منصور کیانی

حوزه/طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی با حضور و ارتباط در ۲۰ مسجد شهر دزفول به اجرای برنامه فرهنگی و عقیدتی مشغول اند.

حجت الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، مساجد را مهمترین پایگاه برای جذب جوانان به دین خواند و اظهار داشت: مسجد به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار در انجام امور فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلم کیانی، رونق بخشیدن به حضور جوانان در مساجد امری مهم دانست و بیان داشت: اهمیت دادن علما و روحانیون به مساجد و همچنین همدلی میان امام جماعت و جوانان عامل مهمی در گسترش فرهنگ دینی در جامعه است و باید بر آن همت گمارد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی، با اشاره به فعالیت های فرهنگی این مدرسه در مساجد شهر دزفول، خاطر نشان کرد: طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی با حضور و ارتباط در ۲۰ مسجد شهر دزفول به اجرای برنامه فرهنگی و عقیدتی مشغول اند.

حجت الاسلام کیانی، تشکیل حلقه های صالحین به مربی گری طلاب و روحانیون را از دیگر برنامه های این مدرسه عنوان کرد و گفت: نسبت به حضور جوانان در مساجد مختلف سعی در تشکیل جلسات و گروه های معرفتی شده است و در برخی از مساجد نزدیک به ۱۰ جلسه مختلف برگزار می شود.

وی، با اشاره به جمله امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه«مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ  کنید»، بیان داشت: مساجد محل پیوند علما با اقشار مختلف مردم بوده و حضور مستمر و با برنامه ریزی دقیق طلاب و روحانیون در مساجد، می تواند نقش مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ دینی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha