پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سبک زندگی اسلامی بر پایه عدالت اجتماعی بوده و علاوه بر توجه به زندگی دنیوی و سعادت اخروی، برای مسلمانان زندگی توام با سعادت دنیا و آخرت به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام اباذر بیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: ایمان دارای تعابیر مختلف با موضوعات متفاوت در قرآن بوده و درطول زمان به بهانه‌های مختلف توسط انسان‌های مومن به خطر افتاده است.

وی افزود: جنگ تسلیحاتی در عصر حاضر مطرح نبوده و دشمنان اسلام با ابزار و راه‌های مختلف مانند ماهواره و شبکه های اجتماعی به تهدید خانواده ها پرداخته و با جنگ نرم مقدسات و ارزش‌های اسلامی را تضعیف و به تخریب افکار عمومی می پردازند.

وی تحکیم باورهای دینی را موجب پایبندی به ارزش های اسلامی دانست و افزود: با پیروی از الگوهای قرآنی و فرمایشات ائمه اطهار(ع)، از طرفی به بلوغ فکری رسیده و از سوی دیگر با پیاده کردن این الگوها در زندگی، فرزندانی صالح با افکاری الهی و باورهایی راسخ و محکم به جامعه تحویل دهیم.

حجت الاسلام بیگی اضافه کرد: فرهنگ غربی نشات گرفته از ظواهر دنیوی بوده و هدف آن به انحراف کشیدن مسلمانان و دور کردن آنان از مقدسات اسلامی و سوق دادن مردم به سوی ظواهر دنیوی می باشد.

وی با اشاره به تلاش کشور های غربی برای تضعیف و تخریب ایمان مسلمانان افزود: اگر الگوی حاکم بر هر جامعه اسلامی غرب باشد، آن جامعه به انحراف کشیده می شود و این مسئله امری غیر قابل انکار است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با تاکید بر دو یادگار گران بهای پیامبر(ص) افزود: آشنایی با سیره و زندگانی اهل بیت(ع) و عمل به دستورات قرآن برای هر شخص واجب بوده و در سایه ایمان زندگی انسان زیباتر شده و محبت انسان ها نسبت به یکدیگر بیشتر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha