چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
شرکت طلاب یزدی در مکالمه عربی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: دوره تخصصی مکالمه زبان عربی با شرکت ۵۰ نفر از طلاب، در مدرسه شفیعیه در حال برگزاری است.

محمد فیاضی به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد فیاضی، ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیر حوزه علمیه استان یزد از دوره مکالمه عربی که در مدرسه شفیعیه در حال برگزاری است، گفت: با توجه به این که گذارندن دوره مکالمه عربی برای طلاب حوزه علمیه استان یزد اجباری است، ابتدا حدود 100 نفراز طلاب برای شرکت در این دوره ثبت نام به عمل آوردند، اما در ادامه حدود نیمی از طلاب به دلیل عدم فرصت کافی شرکت در این دوره، تقاضای انصراف در این دوره را کردند و با تقاضای آن ها مشروط بر این که در سال های آینده در این دوره شرکت کنند، موافقت شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این دوره هم اکنون برای 50 نفر از طلاب در سه کلاس 15 نفره در مدرسه شفیعیه استان یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: طول این دوره در حدود 400 ساعت کلاس که تاکنون 120 ساعت آن برگزار شده و طلاب پس از پایان این دوره می بایست در امتحانی که در پایان دوره از آن ها گرفته می شود، نمره قبولی را کسب کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha