پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
علی رضایی بیرجندی

حوزه/ امام جمعه بیرجند، وحدت در جامعه را رمز موفقیت کشور دانست و گفت: اهل شیعه و تسنن ایران هیچگاه در مقابل استکبار جهانی پرچم سفید بالا نمی برد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ، در  مراسمی در جمع طلاب که  در مدرسه علمیه رضوی بیرجند برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: ورود 5 شهید دفاع مقدس پس از 32 سال به کشور و تقارن تشییع آنها با شهادت امام جعفر صادق(ع) باعث افتخار و تلنگری به همه مردم در اجرای آرمان های این بزرگواران است.

امام جمعه بیرجند، با اشاره به اینکه در قرآن، معنویت در صدر ارزش ها قرار دارد خاطر نشان کرد:  امروز باید همگان تا جان در بدنمان است برای احیای ارزش های دینی  تلاش نماییم.

این استاد حوزه، ، بر اتحادبین شیعه و سنی تاکید و  اظهار کرد: دشمن ایران و جامعه اسلامی امروز با ساختن شیعه و سنی انگلیسی در حال رواج دادن اهانت به مقدسات است.

وی ادامه داد: اهل شیعه و تسنن ایران  هیچگاه در مقابل استکبار جهانی پرچم سفید بالا نمی برد .

امام جمعه بیرجند با اشاره به رهنمود های امام خمینی(ره) تاکید کرد:  آمریکا و استکبار  دشمن قسم خورده ما هستند و ما هرگز با آنها طرح دوستی نداریم..

حجت الاسلام والمسلمین رضایی،  با اشاره به رشد و صعود ملت بزرگ ایران تصریح کرد: رشد و تکامل کشور ایران به سمت ایثار و شهادت برای پیشرفت جامعه جهانی است در حالی که راه کشور آمریکا به سمت امیال پست و شیطان است که این چیزی جز سقوط و انحطاط در پی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دولت آمریکا فقط و فقط خود و صندلی های قدرت خود را می بیند، این درحالی است که خود ملت آمریکا بر ضد این سیاست ها می باشند.

این استاد حوزه،  وحدت در جامعه چه بین شیعه و سنی و احزاب مختلف را رمز موفقیت دانست و افزود: اصل و اصول اسلام، عشق به قرآن، اهل بیت و ولایت  است و کسانی که با نهضت ناب محمدی(ص) میانه ی خوبی ندارند طمع کرده و حرف از دوست شدن با آمریکا می زنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha