چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
علي فروغی مدارج علمی اصفهان

حوزه/ مسئول واحد مدارج علمی حوزه علميه اصفهان از اعطای مجوز تحصیل همزمان طلاب در حوزه و دانشگاه خبر داد .

حجت الاسلام  علي فروغی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان  از اعطای مجوز تحصیل همزمان طلاب در حوزه و دانشگاه خبر داد.

وي بيان كرد: شرائط لازم جهت تشکیل پرونده براي طلاب، دارا بودن مدرک سطح دو حوزه، احراز صلاحیت لازم توسط دفتر تحقیق،حسن سابقه و رعایت زی طلبگی در مدت تحصیل، تعهد کتبی مبنی بر رعایت شئون روحانیت و مقررات حوزه همراه با ادامه فعالیت های حوزوی در مدت تحصیل در دانشگاه و بعد از فراغت از تحصیل می باشد.

حجت الاسلام  فروغی، تصريح كرد:  طلابی که با دریافت معرفی از حوزه علمیه در دانشگاه تحصیل می کنند در صورت رعایت تعهدات می توانند از امکانات حوزه استفاده کنند و در صورت تخلف از مزایای حوزه محروم و بر اساس آیین نامه ملزم به پرداخت خسارات می باشند.

مسئول واحد مدارج علمی حوزه علميه اصفهان، پيرامون زمان ونحوه تشکیل پرونده عنوان كرد:تحویل در خواست متقاضیان وتشکیل پرونده هر ساله از اول مهر ماه تا پایان اسفند می باشد( پس از ارائه قبولی در مرحله اول کنکور)، بطوریکه در خواست متقاضیان در کمیسیون مربوطه بررسی و پس از تأیید مجوز کتبی جهت ارائه به دانشگاه صادر می گردد

وی خاطرنشان کرد:کسانی که بدون داشتن شرایط اقدام به تحصیل همزمان کنند، به منزله انصراف از حوزه تلقی شده و از همه مزایای حوزه محروم می گردند و پذیرش مجدد آنها منوط به موافقت کمسیون مربوطه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha