جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حسين رجائي پور امام جمعه سمیرم

حوزه/ حوزه های علمیه در دنیای امروز نقش موثری در ترویح معارف اسلامی دارند و این موضوع دشمنان را به وحشت انداخته و در راستای مقابله با تلاش های حوزه و روحانیت همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه هستند.

حجت الاسلام حسين رجائي پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان، با تاکید بر ضرورت توسعه حوزه هاي علميه در شهرستان ها، اظهارکرد: حوزه مقدس ترین و سالم ترین مرکز برای ترویج معارف اسلامی است.

وی افزود: حوزه های علمیه و مراکزی تحت این عنوان برای ترویج معارف اسلامی از صدر اسلام تاکنون فعال بوده و فعالیت هایی ماندگاری در عرصه تبیین و تبلیغ اسلام ناب داشته اند.

امام جمعه سمیرم ادامه داد: ماندگاری حوزه های علمیه مدیون تلاش های امام صادق(ع) است و طلاب و روحانیون باید با اهتمام و تلاش ویژه مسیر گسترش تشیع و مکتب اهل بیت(ع) را ادامه دهند.

حجت الاسلام رجائي پور تصریح کرد: حوزه های علمیه در دنیای امروز نقش موثری در ترویح معارف اسلامی دارند و این موضوع دشمنان را به وحشت انداخته و در راستای مقابله با تلاش های حوزه و روحانیت همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان فعالیت های حوزه و روحانیت را مانع تحقق اهداف خود می دانند، لذا طلاب و روحانیون باید نسبت به نقش اثرگذار خود توجه داشته باشند.

امام جمعه سمیرم در پایان تاکید کرد: با توجه به نیاز فعالیت روحانیون در جامعه و گسترش اخلاق اسلامی باید درس اخلاق در حوزه های علمیه تقویت شود.

انتهای پیام 38/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha