چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام شهیدی بنیاد شهید

حوزه / رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور گفت: آیت الله قرهی ساده زیست بود و همین ساده زیستی او موجب شد در گمنامی قرار بگیرد و بسیاری از خدمات او شناخته نشود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  با اشاره  به ویژگی های مرحوم آیت الله  عبد العلی قرهی گفت : آن مرحوم یار صدیق وهمراه مورد اعتماد امام خمینی(ره) در همه شرائط قبل و حتی بعداز انقلاب بوده اند.

وی افزد: در مورد شخصیت الهی و اخلاقی مرحوم قرهی همین بس زمانی که امام خمینی در تبعید بودندآن قدر آن مرحوم را امین خود می دانستند که بعضی از کارهای خود را به ایشان محول می کردند تا انجام دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین شهیدی خاطر نشان ساخت: آن عالم وارسته ساده زیست بود و حتی همین ساده زیستی او موجب شد در گمنامی قرار بگیرند و خیلی از فعالیت های او که حتی بزرگ هم بود، ولی کسی نمی دانست که این عمل از آن مرحوم صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور اظهارداشت: اگر بخواهیم در یک جمله از  شخصیت الهی او  بگویم این که آن مرحوم از نوادر زمان و انسان با اخلاص و عبد صالح خدا بود که توانست دراین مدت زمان بهترین خدمات را نسبت به انقلاب و نظام از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام: 40 /313  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha