جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
نظامیان بحرین

حوزه/ نظام بحرین، دولت خود را کاملا به دست بیگانگان سپرده و کشورهای دیگر با تسلیح نظامی و مالی آن سعی در برافروخته کردن هرچه بیشتر این آتش دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران،عضو دبیرخانه جمعیت "الوفاق" در ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) که ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: باید از جمهوری اسلامی ایران و مجمع جهانی اهل بیت(ع) به ویژه دبیرکل این مجمع، همواره پشتیبان کشور بحرین و کشورهای مظلوم دیگر بوده اند، تشکر کرد.

شیخ «حسن سلطان» اظهار داشت: چهار سال از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین می گذرد و رژیم آل خلیف همچنان بر استفاده از سلاح در برابر این انقلاب مسالمت آمیز، اصرار دارد.

وی افزود: درگیری های یک جانبه ما بین حکومت بحرین و شیعیان این کشور که منجر به کشتار شیعیان می گردد، نشان دهنده سعی رژیم آل خلیفه در محو اثر شیعیان است ولی با همه اینها، این انقلاب مسالمت آمیز باقی ماند.

این فعال بحرینی خاطر نشان کرد: نظام بحرین، دولت خود را کاملا به دست بیگانگان سپرده و کشورهای دیگر با تسلیح نظامی و مالی آن سعی در برافروخته کردن هرچه بیشتر این آتش دارد.

شیخ حسن سلطان، با اشاره به تلاش نظام حاکم بر بحرین در تخریب ظاهر شیعیان و تفرقه افکنی بین آنها گفت: ملت بحرین با آگاهی ها و بیداری های موجود، فریب این نیرنگ ها را نخواهد خورد.

وی در ادامه بیان داشت: ملت بحرین حرکت مسالمت آمیز خود را پی گرفته و هیچ گاه دست به خشونت نزده و نخواهد زد.

نماینده سابق پارلمان بحرین تاکید کرد: رژیم آل خلیفه همواره سعی در محدود کردن جوانان و فعالان شیعه دارد و برای مثال جوانان تیز هوش بحرینی را به جرم شیعه بودن از تحصیل منع می کنند.

شیخ حسن سلطان در پایان بیان داشت: با تمامی مشکلات و سختی ها، ما امیدمان را هیچ وقت از دست نخواهیم داد زیرا ملت بحرین، ملتی بیدارو آگاه است که از رهنمودهای بزرگانی همچون شیخ «عیسی قاسم» بهره می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha