شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ماموستا ملاذکایی

حوزه/ عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود گفت: نفوذ آمریکا و دشمنان اسلام در ایران به پیشبرد اهداف سلطه گران او کمک می کند.

ماموستا ملا هادی ذکایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه ، با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان اظهار داشت: ملت بی گناه ایران تحت هجوم ناجوانمردانه انواع دسیسه های قرار گرفت و سالهاست با تحمل مشقات به دشمن خونخوار خود یعنی آمریکا "نه" گفته است.

وی تصریح کرد :دغدغه های رهبر معظم انقلاب درمورد عدم اجازه نفوذ به آمریکا در زمینه های مختلف به جا و حساب شده است زیرا آمریکا در صدر دشمنانی قرار دارد که برای از میان برداشتن جامعه اسلامی و نابودی فرهنگ و اعتقادات ما فعالیت می کنند و این امری است که سال ها به طرق مختلف وصرف هزینه ها و بودجه های فراوان در حال انجام است .

ماموستا ذکایی عنوان کرد: سرنوشت خاور میانه  امروز آیینه عبرت است و بزرگترین دستاورد عدم اجازه نفوذ به آمریکا در کشور دچار نشدن به سرنوشت کشورهای همسایه است که به خاطر اعتقاد به اسلام و قرآن هر روز به خاک و خون کشیده می شوند.

عضور شورای روحانیت جوانرود یاد آورشد: کسانی که زندگی بهتری را با حضور و نفوذ آمریکا، در ایران به تصویر می کشند بدانند این دولت جهان خوار هیچ گاه وجود کشور اسلامی موفق را که خطری بزرگ برای بقای خود می داند نمی پذیرد و تنها قصدی که می تواند با نزدیک شدن به ایران در سر بپروراند نفاق و اختلاف و برادر کشی است که امروزه در بسیاری از کشورهای خاورمیانه شاهد آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha