یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
۱۷ شهریور

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت:یکی از پیام های شهدای ۱۷ شهریور برای همه آحاد ملت، حفظ استقلال و عزت ملی در برابر استکبار و استبداد است.

حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در گفتگو با خبر­نگار­خبرگزاری­«حوزه» به 17 شهریور ماه روز کشتار مردم به دست عوامل رژیم شاه اشاره کرد و گفت: سال 57 یاد آور جوش و خروش ملت همیشه قهرمان و مظلوم ایران علیه ظلم استبداد است که واقعا پاسداشت این روز لازم است.

این کارشناس  مسائل سیاسی افزود: در آن روز همه ملت از مراجع عظام تقلید گرفته تا مردم کوچه و بازار، ایستادگی خود را در مقابل اهریمنان زمان نشان دادند و هوشمندانه به مبارزه برخواستند تا انقلاب به ثمر نشست.

وی اظهار داشت: روحانیت هم  در آن روز ماندگار مانند دیگر اقشار، یک روز به یاد ماندنی را رقم زد و با حضور در صحنه به رسالت خود عمل کرد و به پشتیبانی از انقلاب و آرمانهای انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام میردامادی گفت: یکی از وظائف مهم حوزه بیان ارزش ها و بازخوانی آن روز عظیم برای نسل جوان است که به روز مقاومت هم معروف شده است

این کارشناس سیاسی به پیام 17 شهریور ماه اشاره کرد و  گفت: یکی از پیام های شهدا برای همه آحاد ملت، حفظ عزت ملی در برابر استکبار و استبداد و  استقلال است.

وی افزود: امروز بهترین منطق در برابر غرب و زور گویان ،  دیپلماسی قوی همراه با تعامل و توجه کردن و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و به اجرا در آوردن آن است.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha