جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام حسینی نیشابوری امام رضا تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با تاکید بر این که تغییرات جهانی به سرعت فوق العاده ای پیش می رود، گفت: امروز از حوزه انتظار می رود که رهبر فکری جهان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری، صبح امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، با اشاره به ضرورت شتاب بخشی به تحول در حوزه، گفت: چنانچه عزم و اراده جدی در راستای تحول که متکی به فرمایشات مقام معظم رهبری است، وجود نداشته باشد، حوزه علمیه جوابگوی تغییرات جهانی نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با تاکید بر این که تغییرات جهانی به سرعت فوق العاده ای پیش می رود، ابراز داشت: امروز از حوزه انتظار می رود که رهبر فکری جهان باشد.

وی ادامه داد: همواره رهبرانی همچون امام خمینی(ره) از حوزه های علمیه تشیع برخاسته و مشتاقان و مظلومان عالم را به سوی نور و معنویت هدایت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری تصریح کرد: همچنان که ائمه اطهار(ع) به ما آموخته اند باید سنگینی مسئولیت دینی و هدایت مردم را احساس کنیم تا هدف عالی که همانا رشد فقاهت، حمکت و بصیرت است در بین طلاب و جامعه شکل بگیرد.

وی همچنین با قدردانی از حمایت ها و توصیه های استاد رشاد نسبت به مجموعه آموزشی حوزه علمیه امام رضا(ع)، گفت: با تلاش و زحمات تولیت حوزه امام رضا(ع) بسترهای علمی و پژوهشی به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری که در این حوزه طراحی و فراهم گردید و می تواند ما را به سمت حوزه ای کارآمد و پیشرو رهنمون سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha