جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران

حوزه/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران، اساتید این مدرسه توسط نمایندگانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 95-1394مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران با حضور تولیت، مدیر، معاونین، استاتید و طلاب این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی، تولیت حوزه علمیه موس جعفر(ع) در این مراسم، با بیان اینکه طلاب مسئولیت خطیری در قبال هدایت معنوی و دینی جامعه بر عهده دارند، گفت: اخلاص در حوزه و مطالعه باید سرلوحه کار طلاب قرار گیرد.

وی با بیان  اینکه احترام بین استاد و طلبه از ویژگی ها برجسته نظام آموزشی حوزه علمیه است، خاطر نشان کرد: مردم از طلاب و اساتید حوزوی با تقوا بودن و عمل به دستورات دینی را انتظار دارند و توجه به شؤن دیگر آنها در رتبه های بعدی اهمیت دارد ، از این رو خدمت به خلق از مولفه های مهم طلبگی است.

حجت الاسلام حسن زمانی مدیر حوزه علمیه موسی بن جعفر(ع)،  هم در این مراسم ضمن تبریک افتتاحیه سال تحصیلی جدید با تشریح اقدامات عمرانی واستانی صورت گرفته جهت تجهیز کلاس های درس اظهار داشت: تمامی هزینه و زحمات در راستای بهبود کیفیت تحصیلی و رفاه طلاب انجام شده است و انتظار ما از طلاب این است که با حضور منظم در کلاس های درس و جلسات تفسیر و اخلاق موجبات رضایت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمانید.

وی افزود: امروز طلاب باید با تحصیل جدی به عنوان شخصیتی اندیشمند و با تقوا در عرصه های مختلف جامعه حضور فعال داشته و پاسخگوی نیازهای فکری و دینی مردم باشند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این مراسم، هیئت اعزامی از دفتر مقام معظم رهبری، طبق سنوات گذشته از اساتید مدرسه علمیه موسی بن جعفر(ع) تقدیر به عمل آوردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha