چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام همتیان

حوزه/ سرویس های جاسوسی به دنبال نفوذ نیروهای خود به درون حوزه هستند تا با تربیت آن ها، ریشه دین خدا را بزنند و خیال خام و ساده انگاری است اگر فکر کنیم دشمن بیکار نشسته و نسبت به حوزه و روحانیت برنامه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین همتیان، پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه هم اندیشی و دانش افزایی معاونین تهذیب استان های سراسر کشور، در شهرستان بناب گفت: نجات دین خدا و تبلیغ معارف اسلامی، مهمترین وظیفه حوزه و روحانیت است، چرا که از صدر تاریخ اسلام تنها علماء بوده اند که دین خدا را حفظ کرده اند.

وی افزود: اگر سرداران بزرگی در هشت سال جنگ تحمیلی تربیت شدند به خاطر انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) بود که با نفس الهی خود موجب تحول بسیار بزرگی در قلوب مردم شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم بیان کرد: یکی از آروزی اولیاء الهی در شب قدر رسیدن به جایگاه اقامه کنندگان دین الهی است و این امر نشان دهنده اهمیت تبلیغ معارف اسلامی است.

وی با بیان اینکه علماء دین مرزبانان اعتقادی جامعه اسلامی هستند تا سد راه نفوذ شیطان و لشگریانش شوند، گفت: هدف ما تربیت طلابی است تا با فعالیت های خود مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین همتیان افزود: اگر گروهی از مسلمانان دور دین خدا را خالی کنند، خداوند دست از پشتیبانی دین خود بر نمی دارد.

وی افزود: دلداده خدا بودن، تواضع در برابر مومنین، سرسخت بودن در مقابل دشمنان، وقف خود در امور دینی و بی باکی نسبت به متلک ها و یاوه گویی از جمله صفات یاوران دین الهی است و ما به دنبال تربیت طلابی با چنین خصوصیات هستیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم خاطرنشان کرد: بزرگانی از علما در گذشته از متقاضیان تحصیل در علوم دینی گزینش می کردند و به صورت فله ای جذب نمی کردند.

وی با بیان اینکه سرویس های جاسوسی به دنبال نفوذ نیرو های خود به درون حوزه هستند تا با تربیت آن ها، ریشه دین خدا را بزنند، گفت: خیال خام است اگر فکر کنیم دشمن بیکار نشسته و نسبت به حوزه و روحانیت بی تفاوت بوده و برنامه ای ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین همتیان در خاتمه خاطرنشان کرد: موسس فرقه ضاله بهائیت جزو افراد نفوذی استکبار و از طلاب بی سواد بود که با ایجاد این فرقه ضاله در صدد ضربه زدن به اسلام بر آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha