سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مرکز تخصصی امام حسین(ع) لغت نامه ناشنوایان

حوزه/ برای نخستین بار در عراق، لغت نامه دینی ویژه ناشنوایان با هدف ارتقای سطح فرهنگی دینی ناشنوایان این کشور تهیه و در تمامی مراکز ناشنوایان توزیع خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مرکز تخصصی امام حسین علیه السلام تابعه بخش تبلیغات آستان قدس حسینی از تهیه لغت نامه دینی ویژه ناشنوایان خبر داد.

 این لغت نامه برای اولین بار در کشور عراق و با مشارکت اساتید معروف از شهرهای مختلف کشور عراق و با نظارت استاد باسم العطوانی تهیه می شود.

مدیر مرکز تخصصی امام حسین علیه السلام در این خصوص اظهار داشت : با اتمام این لغت نامه تلاشهای این مرکز در شش ماه اخیر که همزمان با افتتاح این مرکز بوده ثمره داده و ان شاء الله این لغت نامه با هدف ارتقای سطح فرهنگی دینی ناشنوایان کشور در تمامی مراکز ناشنوایان توزیع خواهد شد.

باسم العطوانی افزود: متاسفانه این طیف از جامعه مورد اهمال قرار گرفته و این مرکز در تلاش است تا در حد امکان بیشترین عدد از ناشنوایان را جذب و با آموزش آنان استعدادهای نهفته را شکوفا نماید.

لازم بذکر است، مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) ویژه ناشنوایان شش ماه گذشته به همت آستان قدس حسینی بصورت رسمی در استان کربلا افتتاح شد و برنامه ها و دوره های آموزشی خود را با هدف شکوفایی استعدادهای ناشنوایان آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha