سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع)، با اشاره به این که در دفاع مقدس به فرماندهی امام خمینی(ره)، مکتب دفاعی جدیدی به نام مکتب دفاعی اسلام به دنیا معرفی شد، گفت: این مکتب گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان با شرکت یک گردان از طلاب و روحانیون بسیجی، گفت: ملت ایران با سلاح معنویت و با تکیه بر ارزش های اسلامی توانست شرق و غرب را شکست دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع)، با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس به فرماندهی امام خمینی(ره)، مکتب دفاعی جدیدی به نام مکتب دفاعی اسلام به دنیا معرفی شد، افزود: این مکتب گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت هایی است که مورد ظلم قرار گرفته اند.

*مدیون شهدا هستیم

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان نیز در این مراسم با تاکید بر این که امام (ره) با گفتار و رفتار خود، درس ایستادگی در برابر هر ظالمی را به ما آموخت، گفت: استقلال و عزت امروز خود را مدیون همه شهدایی هستیم که در مکتب اسلام و قرآن پرورش یافتند.

وی تصریح کرد: ملت ایران اهل هیچ تجاوز و حمله نبوده و هرگز هدف سلطه جویی در منطقه نداشته، ولی دفاع از مرزهای اعتقادی و خاکی خود را با جدیت و مصرانه پیگیری می کند.

استاندار اصفهان یادآور شد: دفاع مقدس به دنیا نشان داد که راه نجات امت اسلامی، تکیه بر توانمندی های داخلی و ایستادگی در برابر ظلم است.

انتهای پیام 38/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha