شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع حوزویان اصفهان در محکومیت بی کفایتی دولت سعودی در اداره حرمین شریفین

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: آل سعود ریشه ای یهودی دارد و به فعالیت های ضد دینی و ضد اسلامی، به اسم اسلام و خادم الحرمینی می پردازد و پول مردم مسلمان را در راه ایجاد تفرقه و جنگ صرف می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون اصفهانی، در مدرسه صدر بازار که در محکومیت دولت عربستان سعودی تشکیل شده بود، ضمن تسلیت این حادثه به تمام مسلمین جهان از جمله مردم ایران و رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در منطقه و جهان، آل سعود است، اگر آل سعود نبود هرگز رژیم صهیونیستی اسرائیل تا این زمان دوام پیدا نمی کرد.

وی با بیان این که کمک های نفتی و غیر نفتی آل سعود که ریشه یهودی دارند، باعث تداوم رژیم صهیونیستی شده است، ابراز داشت: آل سعود ریشه یهودی دارد و به فعالیت های ضد دینی و ضد اسلامی، به اسم اسلام و به اسم خادم الحرمین می پردازد و پول مردم را در راه ایجاد تفرقه و جنگ صرف می کند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در ادامه افزود: آن ها از تروریست حمایت می کنند و یمن را به خاک و خون می کشند و آن ها غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی را تقویت می کنند و امیدوارم آه و ناله مظلومان جان باخته در منا و مسجدالحرام که نشان از بی کفایتی آل سعود دارد، دامن آن ها را بگیرد و این غده سرطانی دوم منطقه از روی زمین محو شود.

امام جمعه اصفهان در پایان به خانواده های حجاج جان باخته اصفهانی تسلیت گفت و ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند" و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم ادرک الموت فقد وقع اجره الی الله" یعنی اجر کسانی که در راه خدا مسافرت کردند و مرگ دامن آن ها را گرفت، با خداست"، آن ها کسانی بودند که اعمال حج را به جا می آوردند و امیدوارم خداوند به خانواده های این عزیزان صبر و شکیبایی دهد.

انتهای پیام/313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha