یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ آل‌سعود آن‌‌قدر بی‌حیاست که جنگ با یمن را حتی در ماه حرام هم تعطیل نکرد، به این علت که بویی از اسلام نبرده و با دستور آمریکا و اسرائیل، پول مسلمانان را در راه جنگ علیه مسلمانان و اسلام خرج می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌ الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد، صبح امروز در مراسم استقبال از پیکر 5 تن از جان‌باختگان اصفهانی حادثه منا، در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، اظهار کرد: مصیبت جانکاه و در واقع به شهادت رسیدن حجاج مسلمان در ایام ذی‌الحجه که عید مسلمانان است، همه را غمناک کرد.

وی در ادامه با اشاره به از دست رفتن حاجیان شیعه و سنی ایرانی در این حادثه، افزود: برادران شیعه و سنی ایرانی‌مان دچار حادثه تلخی در منا شدند که دلیل آن بی‌تدبیری آل سعود بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: به خانواده جان‌باختگان تبریک می‌گویم که عزیزانشان با عبور از سرزمین‌های مقدس حج و پس از دعا و نیایش در روز عرفه و راندن شیطان، با لبی تشنه جان باختند.

امام جمعه اصفهان با بیان این که بهترین مرگ بعد از عبور سرزمین‌های مقدس،‌ مشعر و حرکت به رمی جمرات است که مانند مولایشان امام حسین (ع) با لب تشنه جان دادند، ابراز داشت: امیدوارم خداوند همه جان باختگان را مشمول این آیه قرآن قرار دهد که خداوند می‌فرماید، کسی که از خانه خدا در مسیر خدا و پیامبر او از خانه خارج شود و مرگ او فرا بگیرد، اجرش فقط با خدا است و خدایی که در حد کامل این حجاج را مشمول لطف خود قرار می‌دهد.

آیت الله طباطبا یی نژاد با ابراز انزجار از بی‌تدبیری آل‌سعود در انجام وظایف خود در رسیدگی به حجاج بیت‌الله الحرام که به جان‌باختن بیش از 4 هزار حاجی در مناسک حج منجر شد، گفت: آل‌سعود آن‌‌قدر بی‌حیایی کرد که جنگ با یمن را حتی در ماه حرام هم تعطیل نکرد، به این علت که بویی از اسلام نبرده و با دستور آمریکا و اسرائیل، پول مسلمانان را در راه جنگ علیه مسلمانان و اسلام خرج می‌کند.

امام جمعه اصفهان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله به برکت این ایام عزیز، خاندان کثیف و پلید آل سعود از سرزمین مسلمانان محو شوند و مسلمانان از دست این اشرار نجات یابند؛ قطعاً به برکت دعای خانواده‌های حجاج مسلمان این خاندان از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha