شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، مهمترین دغدغه و وصیت شهداء را پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه عظیم ترین دستآورد جمهوری اسلامی ایران بوده و مردم و مسئولان نظام تنها با پیروی از ایشان می توانند از گزند فتنه ها در امان باشند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در اهواز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: خانواده های شهدا همانند حضرت ابراهیم(ع)، فرزندان خویش را به مسلخ بردند تا فرهنگ ایثار برای بشریت زنده بماند، لذا مردم در زنده نگهداشتن حکومت حق و شعائر الهی کوتاهی نکنند.

سردار شاهوارپور، مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نقطه وحدت کفر و استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: قدرت های سلطه گر با تمام اختلافاتی که با هم داشتند، در برابر جمهوری اسلامی ایران به وحدت رویه دست یافتند تا از رسیدن پیام حق و حقیقت به مردم جهان جلوگیری کنند؛ به همین دلیل نیز عروسک خیمه شب بازی خویش یعنی صدام را در برابر ما عَلَم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با اشاره به تجهیز دولت بعثی از سوی استکبار جهانی و برخی دولت های منطقه منطقه بیان داشت: همین حکومت نامشروع سعودی که امروز به جای اداره صحیح حرمین شریفین مکه و مدینه، مشغول تجاوز و تعدی به کشورهای همسایه خود است، در آن زمان نیز با تجهیز مالی صدام، خون مردم بی گناه ما را می ریخت.

سردار شاهوار پور ادامه داد: در برابر چنین جنایاتی، پیام ما در هفته دفاع مقدس به نسل جوان داخل و سایر کشورهای مظلوم این است «ملتی که در برابر فشار ها و زورگویی ها سر تسلیم فرود نیاورد و استقامت کند، همواره پیروز است».

وی پیروی از ولایت فقیه را رمز سربلندی و استقامت ملت ایران خواند و عنوان کرد: ملت ایران به امام خویش اطمینان کردند و استمرار جریان غدیر را در کلام ایشان یافتند، نتیجه این اعتماد و تکیه به توانمندی های داخلی، دروازه های رسیدن به اهداف متعالی را در برابر ملت ایران گشود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، شهیدان دفاع مقدس را چراغ راه آیندگان معرفی کرد و گفت: مقاومتی که امروز در جهان اسلام، علیه استکبار جهانی و دولت های زورگوی منطقه شکل گرفته، به برکت استقامت شهدای عزیز ما در اویل انقلاب و دفاع مقدس بوده؛ چراکه این عزیزان مقاومت را به عنوان شاهراهی که آیندگان باید به آن تأسی جویند را با عمل خویش به خوبی تبیین کردند.

سردار شاهوارپور، خانواده های شهدا را سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده هایی که با افتخار فرزندان خویش را در راه آرمان اسلام و انقلاب فدا کردند، از پیشتازان حرکت عظیم تمدن اسلامی و زمینه سازان اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی، زنده نگه داشتن یاد شهدا و پیروی از شهیدان را ضامن بقای انقلاب و گسترش اسلام ناب در جهان دانست و اظهار داشت: اگر ملت ایران و همچنین سایر کشورهای جهان می خواهند استقلال، شرف و خاک سرزمین خویش را از دست اندازی مستکبرین عالم در امان بدارند باید به فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت رو آورده و مردم خویش را از چنگال استبداد نجات دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، در پایان سخنان خود مهمترین دغدغه و وصیت شهدا را پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه عظیم ترین دستآورد جمهوری اسلامی ایران است و مردم و مسئولان نظام تنها با پیروی از ایشان می توانند از گزند فتنه ها در امان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha