یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جبارزاده

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله دستورات ولی فقیه است که باید همگی تلاش کنیم تا با پیاده کردن آن فرامین رهبری را تحقق بخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر مکه، با بیان اینکه این حوادث بار دیگر نشان داد که آل سعود صلاحیت اداره مراسم حج را ندارد و بی کفایتی این رژیم را اثبات شده است.

وی افزود: امیدواریم آنچه سرنوشت حاکمان ظالم است، نصیب رژیم آل سعود شود و حرمین شریفین از سلطه این خاندان و این خائنین حرمین شریفین آزاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: ولایتمداری و حفظ و حراست از بیت المال، از جمله مهمترین ویژگی های برجسته شهداء هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ای که امروز متوجه همه مسئولان کشوری است ولایتمداری است. همه مدیران و مسئولان باید اعمال، گفتار و حرکات خود را با ولی فقیه تنظیم کنند، چرا که سخنان مقام معظم رهبری برای مسئولان، تنها یک سخنرانی نیست، بلکه یک دستور و حجت شرعی است.

جبارزاده با اشاره به ولایت پذیری فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهید باکری اعتقاد داشت که هر حرفی حضرت امام(ره) می زند واجب شرعی بوده و ترک آن عقوبت اخروی به دنبال دارد.

وی، در خاتمه گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله دستورات ولی فقیه است که باید همگی تلاش کنیم تا با پیاده کردن آن فرامین رهبری را تحقق بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha