شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
کد خبر: 358855
۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
حجت‌الاسلام موسوی کرمانشاه

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کرمانشاه گفت : آل سعود دشمنان خدا و دین خدا هستند و ازتولیت بیت الله الحرام علیه مسلمانان استفاده می کنند که این امر موجب خشم الهی می گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در جمع طلاب و روحانوین معترض حوزه علمیه کرمانشاه نسبت به جنایات رژیم آل سعود  که در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره) برگزار شد اظهار داشت : دولت سعودی همسو سیاست های اسرائیل دشمن خدا و دین خدا  بوده و از بیت الله حرام علیه مسلمانان و کشتار آنها استفاده می نماید.

وی افزود : ارتحال شهادت گونه زوار، خیانت رژیم سعودی بعنوان خادم بیت الله الحرام را نشان میدهد که وظایف خود را به هیچ وجه به درستی انجام نمی دهند ونسبت به مسلمین خائن بوده و شایستگی تولیت خانه خدا را ندارند.

وی گفت : خانه خدا برای خداوند اهمیت زیادی دارد و از خطوط قرمز الهی است و  هر گونه تعرض و تجاوز از حدود خداوند موجب خشم الهی و عذاب الیم خداوند میگردد.

حجت الاسلام موسوی، بیت الله الحرام ،قرآن و اهل بیت (ع) را از حدود الهی ذکر کرد و گفت : هر کدام از اینها چراغ هدایتی برای عالمیان و بشریت است و موجب محکم ترشدن اعتقادات دینی می شوند وهر گونه تجاوز به این حدود الهی موجب خشم پروردگار می گردد.

وی با اشاره به ظلم های مکرر و متعدد در مکه تصریح کرد : حکومت سعودی مرکز و کانون جریان های تکفیری و تروریسم است و در حریم امن الهی دست به هر جنایتی می زنند و نمونه بارز آل سفیان و آل زبیر هستند و با این اقدامات هولناک ماهیت واقعی آنها برای تمام مردم دنیا مشخص گردید.

مدیر حوزه کرمانشاه گفت: به هیچ وجه نمی توان اتفاقات اخیر را عادی تصور نمود و حکومت سعودی با هجمه ای از امکانات نتواند اوضاع را کنترل نماید و قطعا در این امر توطئه و دست ایادی ظالم در آن شرکت داشته است.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه عربستان مسئول تمام نا امنی ها علیه مسلمانان است عنوان کرد : باید به فریاد مکه رسید و نباید اصل مکه مخدوش شود و ذهن جوانان در این زمینه منحرف شود.

وی گفت : مسلمانان تحت هیچ شرایطی دست از کعبه و خانه خدا بر نخواهند داشت و مانند زمان پیامبر(ص) در صدر اسلام در مقابل ابرهه ها و آل ابوسفیان خواهند ایستاد.

این مقام مسئول تصریح کرد : عربستان با درآمد کعبه، نمکدان شکست و با آن اقدام به تجهیز گروههای تکفیری و تروریستی و قتل عام و کشتار مسلمانان سایر کشورها نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha