جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 359069
۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
راهپیمایی اربعین

حوزه/ سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به رایزنی های انجام گرفته به احتمال قوی تردد زوار در مراسم اربعین حسینی از مرز کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، امیر شاه آبادی، در جلسه ستاد ساماندهی زائرین اربعین حسینی، در استانداری کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام زوارعتبات عالیات از این استان، گفت: به دنبال رایزنی ها و پیگیری های لازم برای اعزام زائرین عتبات عالیات از استان کرمانشاه به استان دیالی عراق هستیم.

وی با تاکید بر این که تاکنون جواب قطعی و نهایی در این زمینه به دست ما نرسیده، اما شواهد و قرائن از این موضوع حکایت می کند، ابراز داشت: امکان این که از مرزهای استان تردد زوار داشته باشیم بسیار قوی و با جدیت پیگیر موضوع هستیم.

شاه آبادی ادامه داد: تجربیات بسیار خوبی از سال گذشته در قبال برنامه ریزی های صورت گرفته برای پذیرایی از زائرین عتبات عالیات کسب کرده ایم و با مدیرت و برنامه ریزی بهتر به این مهم خواهیم پرداخت.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه  خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت کم باقی مانده تا اربعین حسینی(ع) و همچنین بروز حادثه دلخراش منا که قطعاٌ منجر به استقبال بیشتر مردم برای عزیمت به عتبات عالیات می شود، باید آمادگی کامل و لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید نهایت توان و تلاش خود رادر راستای فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای پذیرایی از جمعیت عظیم زائرین بکار گیریم و با جدیت از خطرات و مسائل احتمالی جلوگیری نمائیم.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: بحث تردد و انتقال زائرین از مرز استان کرمانشاه توسط دبیر شورای امنیت ملی در حال انجام است، اما با توجه به قرائن موجود، امکان این که تردد از استان صورت گیرد، بسیار قوی است و ظرف یک تا دو هفته آینده این موضوع به صورت دقیق به استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha