یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی یکی از عوامل زمینه ساز فاجعه منا را فاصله گیری از ولایت عنوان کردند و گفتند: مردم ولایت را رها کردند و حاصل این کار فجایعی نظیر مناست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له عصر امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک عید غدیر، اظهار داشتند: براساس کلام امیرالمومنین(ع)، این عید از همه اعیاد بزرگ تر است؛ چرا که مسئله ای به اندازه ولایت سفارش نشده است. 

ایشان یکی از عوامل زمینه ساز فاجعه منا را فاصله گیری از ولایت عنوان کردند و گفتند: سعودی ها ولایت را رها کرده‌اند و حاصل این کار فجایعی نظیر مناست.

معظم له با اشاره به اینکه هرچه داریم از ولایت است، گفتند: امیرالمومنین(ع) بسیار به فکر ضعفا بودند.

این استاد درس خارج حوزه بر لزوم تقویت تقوای اعضای کمیته امداد تاکید کردند و ابراز داشتند: نسبت به تقویت تقوای درونی خود اهتمام داشته باشید و همواره از بیت المال مراقبت کنید.     

حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین با اشاره به اینکه امام راحل(ره) همواره بر لزوم حمایت از مستضعفان تاکید داشتند، گفتند: نسبت به بیت المال دقت داشته باشید. 

ایشان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کمیته امداد، ابراز داشتند: کمیته امداد، نیازمندان را از سختی ها و رنج ها نجات می دهد و ان شاالله اقدامات مثبت این نهاد تداوم داشته باشد.

معظم له بر لزوم توانمندسازی نیازمندان تاکید کردند و گفتند: نیازمندان را با توانمندسازی از تحت پوشش کمیته امداد بودن خارج کنید تا نیازی دائمی به این کمیته نداشته باشند.

این استاد درس خارج حوزه افزودند: صندوقی در راستای جمع آوری کمک و سرمایه گذاری خیرین راه اندازی کنید و از اموال این صندوق می توانید برای برنامه های کمیته امداد استفاده کنید.  

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: مراقب باشید تا از پرداخت های واجب مردم نظیر فطره برای برنامه های کمیته امداد استفاده نشود.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha