یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: از پاره ای روایات استفاده می شود انتفاضه سوم مقدمه نابودی اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ایشان در دیدار گردآورنده کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها اظهار داشتند: همه این ها مقدمه وعده خداست. نظرم این است این خشم و لجاجت اسباب و عامل نابودی آنهاست.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم ادامه دادند: انتفاضه سوم نابودی اسرائیل است. در برخی روایات هست که با انتفاضه سوم ریشه اسرائیلی ها از بین می رود و حتی آنها فرار کرده و پشت سنگ مخفی می شوند ولی مسلمانان آنها را پیدا کرده و می کشند.

ایشان با بیان اینکه از پاره ای روایات استفاده می شود انتفاضه سوم مقدمه برخی علائم ظهور است یادآور شدند: اوائل انقلاب این مطلب را در یکی از مساجد تهران گفتم و برخی تعجب کردند و الان می بینیم عملی شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: مطلبی که مقام معظم رهبری اشاره کردند که تا 25 سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود را برخی کارشناسان اسرائیلی هم بیان کرده اند.

ایشان خطاب به حجت الاسلام میرزایی گردآورنده کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» اظهار داشتند: شما با این کار اسرائیل را به حرکت آوردید. امیدوارم خدا قلم زیباتر و شیواتری به شما عنایت کتد. مهمتر از قلم نیت است. در حدیث شریفی آمده: «فاسألوا الله ربّكم بنيّاتٍ صادقةٍ وقلوبٍ طاهرةٍ» از خداوند نیت خالص و قلب طاهر درخواست کنید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآور شدند: هدف فقط خدا باشد؛ اسم و عنوان نباشد؛ چون وقتی اسم انسان مطرح می شود ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد.

انتهای پیام 20/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha