یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ متاسفانه در جامعه شاهد برخی از بداخلاقی ها هستیم؛ جامعه اسلامی اگر بخواهد غفلت کند و از آموزه های دینی جدا شود گرفتار همان آسیب ها و بداخلاقی ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مهندسین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه موعظه و نصیحت بهترین ارزش است اظهار داشتند: نصیحت انسان را به امور معنوی آگاه می کند.

 ایشان با بیان اینکه انسان موجودی مادی و غفلت زده است و به همین دلیل نیاز به آگاهی  و هشدار دارد تا از قیامت و معاد غافل نباشد گفتند: انبیا آمده اند تا چشم باطن انسان را نسبت به حقایق عالمین باز کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دانشمندان باید به خدا پی ببرند افزودند: دانشمندان انسان های با کمال و با معرفت می باشند و از این لحاظ با علم و کمال خود باید خدا را بهتر بشناسند و او را درک نمایند.

ایشان با بیان اینکه انسان در تاریکی قرار دارد و یکی از اهداف مبعوث شدن پیامبر(ص) برای این بوده که انسان از ظلمت به نور هدایت می شود، گفتند: نوعا گمراهی و انحراف بشر به دلیل رهبری و پیشوایی عالمان بی دین و بی عمل است و این عالمان بی دین مصیبت های بزرگی در جامعه ایجاد کرده و نگذاشته اند دانشمندان و مردم نور حقیقت را دریابند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه حضرت علی(ع) از دست همین انسان ها 25سال خانه نشین شده اظهار داشتند: این گروه از عالمان بی دین انحرافات زیادی را در جامعه ایجاد کرده و مردم را به گمراهی کشانیده اند.

معظم له با بیان اینکه متاسفانه در جامعه شاهد برخی از بداخلاقی ها هستیم گفتند: جامعه اسلامی اگر بخواهد غفلت کند و از آموزه های دین جدا شود گرفتار همان آسیب ها و بداخلاقی ها خواهد شد.

حضرت آیت الله  علوی گرگانی افزودند: جامعه غفلت زده نمی تواند از گمراهی فرار کند و بهترین راه آن حضور و رهنمود در نزد  عالمان دین و رهنمود گرفتن از رهبران دینی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha