دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 359259
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری لباس روحانیت را نشان دهنده سربازی امام عصر(عج) دانستند و تصریح کردند: طلبه باید زینت اسلام بوده و تقوا و پشتکار داشته باشد، در غیر این صورت طلبه نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، این مرجع تقلید، شب گذشته در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه اصفهان، در مدرسه صدر بازار ضمن تبریک عید غدیر و طلب مغفرت برای شهدای حادثه منا و آرزوی سلامتی برای سایر حجاج، اظهار داشتند: لباس روحانیت نشان دهنده سربازی امام زمان (عج) است.

معظم له با بیان این که طلبه باید 2 کار مهم انجام دهد تا به جایی برسد که جز خدا را نبیند و سرباز امام زمان (عج) باشد، افزودند: یکی از این 2 کار این است که باید طلبه باشیم، یعنی تمام عمر به سمت طلبگی برویم، البته این کار مستلزم تلاش بسیار است، مواظب باشیم عمرمان بیهوده تلف نشود، طلبه ای که پشتکارنداشته باشد، طلبه نیست.

حضرت آیت الله مظاهری خاطرنشان کردند: کار مهم دیگر این است که تقوا داشته و مروج اسلام باشیم. طلبه باید زینت اسلام بوده و تقوا داشته باشد، در غیر این صورت طلبه نیست.

ایشان خطاب به طلاب افزودند: لطف حضرت ولی عصر (عج) بوده است که اکنون در این مقام باشید، قدر آن را بدانید و از خداوند متعال عاقبت به خیری را درخواست کنید. دعایتان این باشد که عمامه برای شما مبارک بوده و عاقبت به خیری به همراه داشته باشد، دعا کنید که خداوند شما را از ترویج دهندگان اسلام عزیز قرار دهد.

این مرجع تقلید یادآور شدند: عاقبت به خیری یعنی از خداوند و امام زمان (عج) طلب توفیق نماییم، چرا که بدون توفیق نمی توانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha