یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 359332
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام سمیع الله مردان -  آران و بیدگل

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، گفت: در طی سال جاری ۱۳۴ مبلغ و مبلغه دینی شهرستان آران و بیدگل با ثبت نام در سامانه جامع اعزام مبلغ، ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان،حجت الاسلام سمیع الله مردان ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 134 مبلغ و مبلغه دینی شهرستان آران و بیدگل در سامانه جامع اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی نام نویسی کرده اند.

وی تعداد روحانیان مبلغ ثبت نام شده در این سامانه را 117 نفر و بانوان مبلغه را 17 تن اعلام کرد و افزود: از مجموع ثبت نام شدگان، 124 مبلغ و مبلغه دینی با موفقیت در آزمون های کتبی و شفاهی مربوطه، کد دائم تبلیغی دریافت کرده اند.

حجت الاسلام مردان، یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی نشر و تبلیغ معارف اسلامی و ساماندهی شبکه تبلیغ دینی دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تلاش می کند تا همه ظرفیت های شبکه تبلیغی آران و بیدگل از جمله مبلغان مرد و زن در سامانه سجام ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه سجام تصریح کرد: به روز رسانی و افزایش آمار شبکه تبلیغی، تسهیل و تسریع در امر شناسایی و جذب روحانیون، اعزام و توزیع مناسب مبلغین، حذف روش های سلیقه ای در امر تبلیغ، رتبه بندی روحانیون با هدف آگاهی و شناخت از توان مبلغین از جمله مزایای راه اندازی این سامانه است.

وی، با تأکید بر اینکه تمام خدمات تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های اعزام و استقرار از جمله اعزام در مناسبت های ملی و مذهبی و صدور گواهی سابقه تبلیغ از طریق این سایت انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: کلیه مبلغین و مبلغات برای استفاده از مزایای این سامانه لزوما باید در آن ثبت‌نام کرده و کد دائم تبلیغی دریافت کنند.

حجت الاسلام مردان، اظهار داشت: عموم مبلّغان، فضلا، ائمه جمعه و جماعات، وعّاظ، طلاب و روحانیون شاغل در ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و مبلغان مستمر اعم از سازمان تبلیغات اسلامی و یا سایر ارگان‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.

حجت الاسلام مردان تأکید کرد: آن دسته از روحانیان که تاکنون موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند، می‌توانند با واردن شدن به سامانه سجام به آدرس اینترنتی www.sajam.ir نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند تا در مناسبت های مختلف سال بر اساس نیاز مساجد مناطق شهری و روستایی مختلف، برای فعالیت تبلیغی اعزام شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha