جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نشست مسئولان حوزه و ورزش جوانان تبریز

حوزه /مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه توسعه ورزش و ایجاد امکانات ورزشی و توجه به مشکلات فرهنگی و اقتصادی طلاب تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان و علی خداپور، معاون فرهنگی رفاهی این مرکز، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با دکتر اسبقیان، مدیر کل این اداره گفتگو و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام موسوی در این نشست به تبیین برخی از برنامه های مرکز خدمات پرداخت و افزود: تحرک و ورزش برای طلاب جوان ضروری و لازم است و سیره عملی مقام معظم رهبری در کوهنوردی نیز تاکید عملی بر این مساله است.

وی، خواستار برنامه ریزی به جهت توسعه ورزش و ایجاد امکانات ورزشی و توجه به مشکلات فرهنگی و اقتصادی طلاب شد و بر تعامل بیشتر اداره کل ورزش و جوانان با مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی جهت رفع مشکلات جوانان بویژه در بحث ساماندهی ازدواج که از طرح های این اداره کل است، تاکید کرد.

دکتر اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز مشارکت طلاب و روحانیون را گام مثبتی جهت توسعه ورزش استان دانست و بر ورزش همگانی تاکید کرد.

وی همچنین باتوجه به تشکیل مجمع خیرین ازدواج در این اداره آمادگی این اداره را برای همکاری در این زمینه نیز اعلام کرد.

 بر پایه این گزارش، در خاتمه این جلسه مقرر شد در نیمه اول آبان تفاهم نامه ای جهت اجرای نظام مند موارد قابل همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha