شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: با صراحت به شما طلاب طرح معراج اعلام می‌کنم که مراقب فرزندان مردم باشید؛ چراکه دشمن سرمایه‌گذاری وحشتناکی را بر روی مدارس ابتدایی و دبیرستان انجام داده و باقدرت در تلاش برای نابودی افکار فرزندان این مرزوبوم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح معراج سال 94 خطاب به مبلغین حاضر در مراسم، اظهار داشت: ارشاد و هدایت مردم، وظیفه‌ای است که امام زمان(عج) آن را به شما روحانیون سپرده و باید به‌خوبی از عهده آن بیرون آیید.

وی در ادامه گفت: اگر می‌خواهید جامعه به‌سوی فساد و اضمحلال کشیده نشود، باید به آن عهدی که در ابتدای دوران طلبگی خویش با امام زمان بستید، پایبند و متعهد باشید.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با تأکید بر این‌که تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام، وظیفه‌ای است که از پیامبر اعظم(ص) برای ما به‌جامانده است، تصریح کرد: ما در این راه آمده‌ایم برای اینکه چراغ دین و چلچراغ نورافشان اسلام ناب محمدی و این مشعل فروزان علوی را حمل و به دیگران منتقل کنیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به هجمه‌های گسترده فرهنگی و ضرورت مقابله با آن، گفت: اگر روحانیت به‌جای تبلیغ دین، صرفاً گوشه‌نشینی را انتخاب و به تحصیل اکتفا کند، قطعاً اگر جوانی از راه دین و اسلام جدا شد، فردای قیامت گناه‌کار و مقصر شناخته خواهد شد.

امام‌جمعه اهواز، خطاب به طلاب طرح معراج، گفت: با صراحت به شما اعلام می‌کنم که مراقب فرزندان مردم باشید؛ چراکه دشمن سرمایه‌گذاری وحشتناکی را بر روی مدارس ابتدایی و دبیرستان انجام داده و باقدرت در تلاش برای نابودی افکار فرزندان این مرزوبوم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: اگر شما طلاب دست‌به‌کار نشوید، معلوم نخواهد بود، چه بلایی بر سر فرزندان نسل چهارم و پنجم کشور خواهد آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha