جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام اختری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تشیع لندنی، دستورات انگلیس در خصوص جریان سازی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و پیوند زدن خرافات به تشیع را پیگیری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، در پاسخ به سئوالی در خصوص تشیع لندنی، گفت: سران تشیع لندنی، مزدور انگلیس و استکبار بوده و دستورالعمل های دشمنان اسلام و تشیع را تحقق می بخشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به این که انگلیس تلاش می کند تا از افرادی که بی خبر از اسلام و تشیع هستند و ضربه به تشیع می زنند پشتیبانی و حمایت کند، تصریح کرد: این افراد، دستورات انگلیس در خصوص جریان سازی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و پیوند زدن خرافات به تشیع را پیگیری می کنند.

وی به اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مقابله با تشیع لندنی اشاره کرد و گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) سران تشیع لندنی را خارج از اسلام می داند و مردم نباید فریب این افراد را بخورند، بلکه باید معارف ائمه(ع) را از منابع اصیل جویا شوند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، همچنین بر ضرورت مبارزه و مقابله با گروهک تروریستی و وهابی داعش تاکید کرد و ابراز داشت:  ما آن ها را خارج از اسلام می دانیم. آن ها گروهک های تروریستی هستند که از سوی آمریکا و اسرائیل  و آل سعود و آل نهیان حمایت و پشتیبانی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری افزود: مجمع جهانی اهل بیت(ع) کتاب ها و منشوراتی را در خصوص ماهیت پلید این گروهک های تروریستی وابسته به استکبار منتشر کرده که نشان از عدم اسلام شناسی و فقدان رحم و مروت این گروهک ها دارد.

وی در پایان یادآور شد: تکفیری ها بدون اثبات جرم کسی، تحت عناوینی دروغ، مردم به قتل می رسانند و مرتکب جنایات بسیار بزرگی می شوند و اسلام را بدنام می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس جعفری فراهانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام ایشان محمدحسن اختری هستند. عباسعلی برادر ایشان می باشد! کلمه مجمع هم در پاراگرا پنجم "مجمه" تایپ شده!