پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تشیع انگلیسی

حوزه/ همایش ائمه جمعه و جماعات استان لرستان به منظور شناخت تشیع لندنی و راهکارهای نفوذ آن در جامعه امروز در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فتوحی مسئول برگزاری این همایش، در حاشیه برگزاری این کارگاه توجیهی در جمع خبرنگاران گفت:جریان اسلام غیر ناب با استفاده از راهکارهای فرهنگی متعدد به دنبال نفوذ در جهان است و اقدامات وهابیت هم به دنبال جذب مخاطب بیشتر است لذا باید برنامه ریزی های هدفمندی برای مقابله با این آسیب ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نفوذ جریان اسلام ناب محمدی(ص) پایدار و مستدام است بیان داشت:در رابطه با مقابله با جریان های غیر ناب و غیر اسلامی باید مبلغان پیش از پیش در جهت آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام فتوحی با بیان اینکه در این همایش یکروزه مبلغان و ائمه جماعات استان زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون امور بین الملل حوزه های علمیه کشور راهکارهای تبلیغی و توجیهی مبارزه با تشیع آمریکایی و لندنی را فرا گرفتند، بیان داشت:به راه انداختن شیعه لندنی و گروههای تکفیری تروریستی از جمله داعش  و اقدامات وهابیون با هدف اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان طراحی شده است و باید برای مقابله با این جریان تصمیمی جامع از سوی علمای اسلام اتخاذ گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha