یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام غفاری پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان

حوزه/ در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ طلبه خواهر در سطح استان اصفهان در حال تحصیل هستند که از این تعداد بالغ بر ۷هزار و ۲۶۴نفر از آنان در بسیج عضویت دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  از اصفهان، حجت الاسلام رضا غفاری پور، ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت 1200 نفری طلاب خواهران استان اصفهان ، اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ استان اصفهان جمعیت قابل توجه طلاب خواهران است که در  راه تبلیغ دین گام برمی دارند.

وی بیان کرد: در استان اصفهان با عنایت و توجه آیت الله العظمی مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد و توجه کامل مدیریت حوزه خواهران استان، رابطه ای هماهنگ شده ای میان سپاه صاحب الزمان(عج) و طلاب برقرار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: یکی از برنامه ها و اقدامات مهم که در سایه این همکاری مشترک محقق شده است،  برپایی نشست ها و کلاس های مختلف بصیرت افزایی سیاسی است.

وی با بیان این که تدریس و تحصیل بصیرت افزایی سیاسی  یکی از اموری است که خلاء ان در حوزه های علمیه احساس می شود، گفت: امروز برگزاری نشست های بصیرت فازایی سیاسی و تبیین مسائل مختلف روز برای مبلغین و طلاب یک ضرورت است  و بخش عمده این رسالت برعهده سازمان بسیج طلاب می باشد. البته این سازمان در  اصفهان به خوبی گام برداشته است.

حجت الاسلام غفاری پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 7500 طلبه خواهر در سطح استان اصفهان در حال تحصیل هستند که از این تعداد بالغ بر 7هزار و 264نفر از آنان در بسیج عضویت دارند که این رقم آماری بسیار قابل قبولی است.

انتهای پیام 313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha