یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دیدار نماينده بعثه‌ رهبري و معاون آستان حسيني

حوزه/ نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق و سيد افضل الشامي، معاون آستان مقدس امام حسين عليه السلام در جوار حرم حضرت سيدالشهدا(ع) و در شهر كربلاي معلي با يكديگر ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با سيد افضل الشامي معاون آستان مقدس امام حسين(ع) ديدار كرد.

در اين ديدار، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با تقدير از تعامل آستان مقدس حسيني در برگزاري برنامه هاي بعثه در بارگاه امام حسين(ع) به ويژه دسته عزاي موكب امام رضا در ايام محرم ، بر تقويت همكاري ها تاكيد كرد.
وي گفت: در حال برنامه ريزي براي اقامه عزا از سوي موكب امام رضا در ايام اربعين هستيم و جمعيت زيادي از زايران ايراني همچون سال گذشته در اين موكب حاضر خواهند شد.
سيد افضل الشامي، هم در اين ديدار از نظم در موكب امام رضا تقدير كرد و اظهار داشت: در اربعين امسال، علاوه بر آنكه هر يك از استان هاي عراق، دسته عزاداري دارند، كشورهاي مختلف نيز موكبِ واحد دارند و به صورت منسجم به عزاداري خواهند پرداخت.
وي افزود: وقتي به صورت منسجم و يكپارچه عمل كنيم، علاوه بر آثار ايجابي در پيروان مكتب اهل بيت عليهم السلام، بر روي دشمنان اهل بيت نيز تاثيرگذار است.
در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين خادمي جانشين نماينده بعثه در كربلا و سيد جعفر الموسوي مشاور توليت آستان مقدس امام حسين عليه السلام حضور داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha