شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر / مراسم بدرقه  دانش آموزان به راهیان نور

حوزه/ امام جمعه پردیسان قم حضور دانش آموزان در سرزمین های نور، یاد آور خاطرات جوانانی خواهد بود که توانسته اند الگوی مناسب برای سایر افراد در جامعه باشند و شما هم می توانید الگو برای نسل های آینده باشید.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قوامی، در مراسم بدرقه دانش آموزان دبیرستان دخترانه ایزدی پردیسان به راهیان نور چفیه را نماد مقاومت، عزت و استقلال بر شمرد و گفت:  این  چفیه ها که بر روی شانه های خود قرار داده اید یک فرهنگ است که رهبر معظم انقلاب آن را انجام می دهد و معمولا در دیدار مختلف مردم از ایشان این چپیه را هدیه می گیرند.

وی افزود: چفیه در جبهه حق علیه باطل 72 کارکرد داشت و بسیار هم مؤثر واقع شده بود، سایه بان، سفره، جا نماز، حوله و نماد مقاومت از جمله کار کرد های آن بود.

 حجت الاسلام و المسلمین قوامی اظهار داشت: حضور شما در سرزمین های نور، یاد آور خاطرات جوانانی خواهد بود که توانسته اند الگوی مناسب برای سایر افراد در جامعه باشند و شما هم می توانید الگو برای نسل های آینده باشید.

 لازم به ذکر است  مدرسه هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) هم یکی از مدارسی بود که در این طرح شرکت کرده بود و تنها از مدرسه دخترانه ایزدی 80 نفر به سرزمین های نور اعزام شدند.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha