جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
راهیان نور

حوزه/ به همت ستاد راهیان نور و بسیج لشکر ۱۷علی بن ابیطالب، همایش تجلیل از خادمان راهیان نور در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام احمد پناهیان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از متولیان و دست اندرکاران برپایی این همایش اظهارداشت: کسی که به راهیان نور می‌رود باید به بالندگی و دریافت‌های عظیم روحی و درونی برسد به همین دلیل اردوهای راهیان نور نیاز به عمق بخشی دارند.

وی تبلیغ اردوهای راهیان نور را تبلیغ زندگی جهادی توصیف کرد و گفت: امروز رونق بخشیدن به جریان راهیان نور جزو تکالیف ماست چون این اردوها عامل تبلیغ و ترویج زندگی جهادی هستند.

سخنران مراسم از کاهش جمعیت شرکت‌کنندگان در این اردوها انتقاد کرد و افزود: مسئولین مجموعه‌های فرهنگی برای جذب مردم به اردوهای راهیان نور باید رنج و سختی و بی‌خوابی بکشند و اجازه ندهند جمعیت شرکت‌کنندگان کاهش یابد چراکه رهبر انقلاب فرموده است که این اردوها باید با قوت ادامه پیدا کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ترویج اردوهای راهیان نور ابراز کرد: سپاه تمام تلاشش را برای رونق این اردوها به کار بسته و فعالان فرهنگی نباید توقعی بیش از این داشته باشند.

انتهای پیام   17/313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha