سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، استکبار ستیزی را از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی خواند و گفت: شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از ادبیات انقلاب اسلامی قابل حذف نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مردابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام استکبار ستیزی را از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی خواند و گفت: شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" هیچ وقت از ادبیات سیاسی انقلاب  اسلامی قابل حذف نیست، چرا که استکبار ستیزی در ذات انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ به داخل ایران، ابراز داشت: مسئولین و احزاب مختلف و افراد صاحب تریبون باید در خصوص دخالت نکردن آمریکای جنایت کار در امور کشور دقت داشته باشند وهمیشه مراقب راه های نفوذ آمریکا به این انقلاب باشند.

وی در ادامه با اشاره به این که حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تجدید میثاق با آرمان های امام راحل  و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و باید با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، نفرت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایت کار اعلام کنیم.

  حجت الاسلام والمسلمین مراد بیگی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان ایلام، همگام با مردم انقلابی، در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه گویان خواهند زد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha