یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خواهران ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام از بررسی وضعیت و ارزیابی عملکرد مدارس و مشکلات طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید نواب حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، در خصوص بازدید از مدارس علمیه خواهران استان گفت: هدف از این بازدیدها بررسی وضعیت و ارزیابی عملکرد مدارس علمیه خواهران استان  می باشد .

وی با اشاره به این که کلیه واحدهای حوزوی در استان حداقل یک بار درسال مورد بازدید عمومی  قرار می گیرند، افزود: این بازدیدها به منظورنظارت بر عملکرد واحد های حوزوی از حیث  فرهنگی -  تربیتی، تبلیغی، آموزشی، پژوهشی، اداری - مالی  و پشتیبانی و نظارت انجام می شود.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان ایلام با اشاره به این که بعد از بازدید، مشکلات مدارس و طلاب  احصاء و پیگیری های لازم  صورت میگیرد، ابراز داشت: مدارس علمیه حضرت زینب (س) مهران و زینبیه ایوان غرب، در ماه جاری ، مورد بازدید قرار گرفته اند.

تشکیل جلسه کارگروه تبلیغ

حجت الاسلام حسنی، همچنین در جلسه کارگروه تبلیغ مدارس علمیه خواهران استان ایلام گفت : مدارس علمیه خواهران  استان ، دارای استعدادهای خوبی می باشند که  با تعامل و رایزنی با دستگاهها و نهادها می توان از ظرفیت های حوزه در آگاهی بخشیدن جامعه قدم برداشت.

وی در ادامه افزود: تا کنون با تعدادی از سازمان ها و نهادها، در خصوص مسائل مختلف مدارس علمیه خواهران  استان از جمله مباحث مربوط به مبلغان، جلسات مشترکی صورت گرفته است، که بعد از تأیید  مصوبات و امضای تفاهم نامه ، نتایج به مدارس اعلام می گردد .

 وی با اشاره به ضرورت استعداد سنجی مبلغان ، افزود: در اعزام مبلغ، باید توانایی های مبلغ مورد توجه قرار گیرد و همواره اعزام مبلغان به نهادها و سازمانها باید با نظارت مدیر مدرسه صورت بگیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام با اشاره به ارتقاء سطح علمی مبلغان اظهار داشت:مدارس علمیه استان با برگزاری دوره ها و کارگاه ها در جهت ارتقاء سطح علمی طلاب اهتمام ویژه ای داشته باشند و سعی کنند مبلغانی را به جامعه تحویل دهند که جوابگوی سئوالات مردم باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha