سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سبک زندگی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: حوزه و روحانیت با همکاری شهرداری و استفاده از ظرفیت های موجود می توانند سبک زندگی اسلامی و نیز معارف دینی را در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان اینکه شهرداری تبریز ظرفیت های بسیار فراوانی در جهت تبلیغ معارف اسلامی دارد، گفت: حوزه و روحانیت با همکاری شهرداری و استفاده از ظرفیت های موجود می توانند سبک زندگی اسلامی و معارف دینی را در جامعه ترویج دهند.

وی، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در نظر دارد با همکاری طلاب حوزه های علمیه، دوره هایی را با محوریت آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی برگزار کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز افزود: هدف از برگزاری این دوره ها، ارتقاء سطح کیفی و کمی معلومات مدیران و کارشناسان فرهنگی و آسیب شناسی و بررسی عوامل تاثیرگذار در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی، افزود: شرکت کنندگان در ا دوره های یک روزه آموزشی با سرفصل های فعالیت های فرهنگی، عوامل، باید ها و نباید های فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: یکی از مقدمات و الزامات ضروری فعالیت فرهنگی و مقابله با ضد فرهنگ ها و ضد ارزش ها، آشنایی با مهارت ها و اصول کار فرهنگی و آسیب شناسی و جامعه شناسی است.

وی، افزود: دشمن به دنبال قبح زدایی ضد ارزش ها و تبدیل آن به ارزش در جامعه است که مدیران، مسئولان و خواص فرهنگی جامعه باید در این خصوص به جامعه آگاهی داده، درراستای پیشگیری از رشد ضد ارزش ها در جامعه تلاش کنند، چرا که امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته ایم و باید با مجهز شدن به اصول و فنون کار فرهنگی صحیح، با تهاجمات دشمن مقابله و مبارزه نمایم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha