دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
آیت الله قزوینی

حوزه / آيت الله قزويني از علماي شهر كربلا با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب با توجه به اختلاف افكني دشمنان در بين شيعيان، بر عدم تبليغ عكس ايشان در اربعين تأكيد داشته اند، بصيرت و اخلاص ايشان را درس آموز خواند و گفت: توصيه مي كنم ديگران هم از حضرت آيت الله خامنه اي درس بگيرند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه حج، آيت الله سيدمرتضي قزويني از علماي شهر مقدس كربلا در ديدار حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر اتحاد و برادري شيعيان در اجتماع باشكوه اربعين حسيني عليه السلام تأكيد كرد و هرگونه اختلاف و دو دستگي را حربه دشمن براي ايجاد تفرقه خواند.

وي در ادامه با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب با توجه به اختلاف افكني دشمنان در بين شيعيان، بر عدم تبليغ عكس ايشان در اربعين تأكيد داشته اند، بصيرت و اخلاص ايشان را درس آموز خواند و گفت: توصيه مي كنم ديگران هم از حضرت آيت الله خامنه اي درس بگيرند.

گفتني است، حجت الاسلام پناهيان در هيئت دانشگاه هنر پيرامون سفر اربعين به عتبات عاليات گفته بود كه بدترين كاري كه دشمنان مي‌خواهند بكنند حمله داعشي ها و تروريست‌ها به اربعين نيست، بدترين كاري كه مي‌كنند اين است كه دعواي داخلي راه بيندازند، آقا فرمودند: عكس من را حق نداريد ببريد آنجا تبليغ كنيد.

پيش از اين نيز رهبر معظم انقلاب از طرح دشمن براي اختلاف افكني در بين شيعيان خبر دادند و بارها در بيانات متعددي تاكيد كرده‌اند كه بايد از اقداماتي كه بهانه اختلاف و تنش شود خودداري كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha