یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رسانه ها خصوصا صدا و سیما باید درانتخاب برنامه ها و پردازش آنها به سیاست ها و اصول کلی اقتصاد مقاومتی توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، امروز در دیدار جمعی از فعالان عرصه انرژی، گفت: رعایت الگوی مصرف در حوزه انرژی و جلوگیری از اسراف و تبذیر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همگان نسبت به مصرف بهینه انرژی مسئولیت دارند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که پایه اقتصاد ملت ها بر انرژی استوار است، افزود: انرژی نقش حیاتی در زندگی انسان ها دارد، از این رو باید برای مصرف درست، راهکارهای لازم اتخاذ شود تا مصرف بهینه به فرهنگ تبدیل شود.

وی با بیان این که انرژی رگ حیاتی جامعه است، تصریح کرد:اقتصاد ملت ها نیز به وجود منابع و ذخایر انرژی بستگی دارد و این مهم می تواند موجب شکوفایی و رکود اقتصاد ملت ها شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مثلث شوم آمریکا، اسرائيل و عربستان، اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را نشانه قرار داده است، اظهار داشت: ایادی استکبار تلاش دارند با کاهش قیمت نفت اقتصاد ایران را فلج کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان درست مصرف کردن، جلوگیری از اسراف در منابع انرژی و فرهنگ سازی را از جمله راهکارهای مهم برای مصرف بهینه انرژی برشمرد و گفت: رسانه ها خصوصا صدا و سیما باید درانتخاب برنامه ها و پردازش آنها به سیاست ها و اصول کلی اقتصاد مقاومتی توجه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha