سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
علی اکبر صافی دفتر تبلیغات اصفهان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امروز استکبار به دنبال بهره برداری از احساسات بانوان برای ایجاد تغییر در نظام های سیاسی و اجتماعی و به عبارت بهتر عملیاتی کردن پروژه براندازی نرم انقلابات و نظام های مردم سالار با استفاده از جنبش های اجتماعی و سیاسی فمنیستی زنان است..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر صافی مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که از فعالت های مهم اجتماعی بانوان حضور آگاهانه و فعالانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی است، اذعان داشت: عصر حاضر را عصر مدرنیته نامیده‌اند؛ یکی از خصوصیات دنیای مدرن پررنگ کردن نقش و چهره «زن» در عرصه‌ سیاسی‌ـ ‌اجتماعی و استفاده ابزاری از اوست. لذا در دهه‌های اخیر، شاهد هستیم زنان نقش مهمی را در ابعاد سیاسی و اجتماعی برخی جوامع ایفا کرده‌اند؛ موضوعی که تا پیش از این، سابقه نداشت.

حجت الاسلام صافی ادامه داد: متأسفانه در دهه اخیر در ایران نیز شاهد بوده ایم که استکبار جهانی از خلأ حضور فعالانه بانوان مسلمان و انقلابی استفاده کرده، تلاش نموده تا با پر رنگ کردن جنبش های فمنیستی در ایران، آنان را نمایندگان زنان ایران تلقی نموده و از این جریانات برای ایجاد چالش در نظام اسلامی و انقلابی ایران بهره برداری کند. موضوعی که در فتنه 88 به وضوح قابل رؤیت بود اما کمتر کسی تا به حال به تحلیل این فتنه از زاویه سوء استفاده از زنان، پرداخته است. 

وی افزود: مدرنیته که تا دیروز به دنبال استفاده ابزاری از زنان در عرصه های اقتصادی و تجاری بود و تلاش می کرد تا با استفاده جنسی از زنان، بازار کالاهای استعماری و مبدِّل های فرهنگی خود را رواج دهد، برنامه جدیدی را در یکی دو دهه اخیر در راستای سوء استفاده از زنان کلید زده است و در بعضی کشورها به موفقیت هایی هم دست یافته است.

حجت الاسلام صافی در بخش پایانی  سخنان خود تأکید کرد: باید باور داشت بانوان حوزه های علمیه داعیه دار عرصه های فرهنگی بانوان و نماینده و بلندگوی زنان مسلمان ایران هستند نه برخی که به عروسک های خیمه شب بازی اسرائیل و آمریکا تبدیل شده اند و حرف های خوشایند آنان را به عنوان مطالبات زنان ایران مطرح می کنند.

وی اظهار داشت: باید نخبگانی از مبلغان فرهیخته حوزه و بانوان غیور دانشگاه ها وارد این عرصه شوند تا در برابر جنبش های انحرافی زنان که سر در آخور سرویس های جاسوسی امریکا و اسرائیل دارند، نقش پدافندی قوی ای را ایجاد نمایند. لذا در این برهه و به خصوص در انتخابات های پیش رو، باید بانوان حوزوی در تأسیس تشکل های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و ورود در عرصه تبلیغ نوین و شبکه های اجتماعی، همت گمارند تا بتوانند ابتکار عمل را از دست جریان هایی که با انقلاب، نظام و ارزش ها و سنت های اسلامی – ایرانی بیگانه هستند، خارج ساخته و این ترفند مرموز سرویس های جاسوسی را خنثی کنند. 313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha